Cedeo: Onderzoek klanttevredenheid

Voor de 11e keer heeft Cedeo dit jaar de klanttevredenheid onderzocht bij de klanten van Iber Lengua. Dit jaar met de waanzinnige score van 100% tevreden/heel tevreden klanten!

Enkele citaten vanuit het rapport:

“De trainingen voor onze vaste medewerkers komen altijd vrij snel tot stand. Tegelijkertijd wordt er wel echt per individu gekeken wat precies nodig is om het beoogde doel te behalen. Tijdens het voortraject wordt met de medewerker en diens manager gesproken over het doel van de training.”

“Naar aanleiding van de intake hebben ze voor mij een maatwerkprogramma opgesteld. We hebben samen precies gekeken wat ik wilde en vervolgens hebben zij een voorstel gemaakt.”

“De docenten signaleren wanneer een deelnemer de doelstellingen niet lijkt te halen. Zij zien het bijvoorbeeld als deelnemers minder gemotiveerd zijn en nemen daarover contact over op. Op die manier kunnen we in overleg iets doen om dat te verbeteren.”

“Het trainingsmateriaal is op maat geselecteerd voor onze deelnemers. Het is gericht op de branche waarin zij werken, maar ook op de persoonlijke behoefte van de deelnemers in hun dagelijkse contacten.”

“De deelnemers krijgen een certificaat met het resultaat en wij krijgen over de hele groep terugkoppeling. Wij zien als werkgever hele goede resultaten.”

“Als ik het met andere bureaus vergelijk denk ik dat de prijs-kwaliteitverhouding heel gunstig is. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere instituten, maar Iber Lengua richt zich echt op onze opleidingsvraag.”

“Het instituut reageert snel, denkt mee en is flexibel en klantgericht.”

Download hier het complete rapport.

 

Taart ter gelegenheid van 100% klanttevredenheid bij het CEDEO onderzoek van 2019.